50. Green vegan-smoothie

Spinach, oat drink and mango = heaven. 
 
En frukost, en middag, ett allt. Gör mest smoothies hela tiden, fastän jag tycker det är så.. vanligt, tråkigt. Green vegan-smoothie är lätt favoriten och även denna fredags frukost. Har även mitt första riktiga möte med den nya psykologen idag, skönt. Mår både bra och dåligt, det går la upp & ner, och det blir ju lättare att hantera de dåliga dagarna, när man har någon som bara nickar på huvudet och hör en, någon som lyssnar. 
 
Och vad händer mer idag, skulle vilja träna, så gör la det. Sen några tal i matteboken och de andra läxorna en har, sen skall jag bara ha helg. Alltså måla, läsa, mysa och äta vad jag vill. 
Frukostar & sånt från mitt kök, skitliv | Frukost, food, green, greensmoothie, grön, healthy, hälsa, mat, matblogg, nyttigt, smoothie, vegan, vegetariskt | |
#1 - - Ellen:

gud vad god smoothie och din helg låter som om den kommer bli supermysig!

sv: Åh tack, vad kul att höra! Jo, min familj är nog rätt så bra c:
Kram finaste du

#2 - - Emma Broberg :

ser gott ut, måste ta och göra smoothies oftare, det är ju gör himla gott då och då! :d föresten, vilken fin blogg du har! styrkekram. <3

#3 - - Cornelia:

Re; men åh, tack så mycket. Vacker är du själv <3

#4 - - Anna Betlehem:

tack ska du ha och desamma!

#5 - - Anita:

Smarrigt :D

Upp