51. little project

Värmen får huvudet att bulta, gör ögonen trötta, men jag gillar den ändå. Hade tänkt att ta mig in till stan för att köpa nya taveldukar, så att jag kan börja med de två målningar jag lovat Victor till hans egna lägenhet. Men orkade verkligen inte, gör hellre som kevkev dessa dagar *slänger på mig sidan i höet och somnar på någon minut* min lilla sötnöt. 
(Trött Kevkev efter jobbiga kommandon)
Sitter just nu med middag i sängen, veganks ninon soppa och ännu en green vegan-smoothie. Tittar till mitt nya lilla projekt då och då, en liten avokadokärna som skall få gro i vatten. Idag har verkligen varit...bra, riktigt bra, men som sagt, för varmt. Imorgon har vi "Estet-dag" vilket passar perfekt för lilla mig, är inte ens nervös inför Np/svenska-muntligt. Kan ju hända att det är för att jag fyller år nu på Onsdag (JAG ÄR SEXTOOON ÅÅRRR!!) och att vi skall ha spex-foto då, nej. jag skall verkligen inte alls klä ut mig till en ung Håkan Hellström och glädjas åt att jag klarat ännu ett år. Förövrigt, puss på er. Ni är så fina. 
skitliv | Växter, april, avokado, djur, estet, healthy, håkanhellström, kanin, rabbit, sommar, träning, vegan, vegetariskt | |
#1 - - Emma Broberg :

åh så himla fin kanin! ha en mysig kväll, kram. <3<3

#2 - - emma:

Sv; Men nej Linnea. Du är den som jämt och ständigt är vacker!<3

#3 - - Cornelia:

Grattis i förskott (tro inte att jag inte kommer gratta dig imorgon också, hehe), underbara du

#4 - - Linnéa Alpsten:

Åh vilken söt kanin! Och haha min pojkvän heter kevin och jag kallar honom kevkev x) :)

Upp