70. your lips taste like sunshine

Alla hör av sig på en och samma dag, se mig, träffa mig. Men Linnea umgås då? Jag flyr, jag rymmer, efter ändrade planer åker jag på Måndag, ifrån mitt Göteborg till ett Värmland. Bra mår jag men blir trött av värmen, och idag blir det grillat till middag - Grillad ananas, grillad zucchini, grillade nektariner, allt för att mätta en vegan.
 
Vad händer i er ledighet, mår ni bra och äter ni massor av glass? tell me, och förlåt för ännu en tid av dålig uppdatering, händer så mycket, händer så lite.
skitliv | canon, dagbok, dagens, foto, grilla, konst, mat, matblogg, personligt, sommar, vegan, vegetariskt, vego | |
#1 - - Anita:

Gott med frukt! :)

#2 - - Cornelia:

Själv så har jag väl grillat cirka femton gånger under Juli månad, men klagar gör jag då inte.

#3 - - minea:

grillad ananas är ca bästa som finns!!!
+ man borde ej behöva be om ursäkt för frånvaro pga man bloggar väl när man själv känner för det hihi. *tips från coachen* kram finis!! :')

Upp