71. Fångar lyckan

Svart klänning, svarta skor, allt du gör är att klä dig som du mår dömer psykologen. Du har rätt, ja du har nog rätt för svart är ingen färg det är så man känner sig, så jag känner mig. Och jag känner mig bra, stark och jag jagar lyckan, i varje steg i svarta skor jagar jag lyckan. 
Far nu till Värmland, min trygghet och syster. Så vet alltså inte hur många inlägg om katter, mat och natur det trillar in, men det märker vi då. Ha det fint, ät bananer och fånga en massa D-vitamin.
 
Skall även svara på era ord och meningar så fort jag får tillgång till en dator, kyss.
skitliv | Klänning, black, canon, dagbok, foto, göteborg, karlstad, kläder, klädval, outfit, personligt, resor, sommar, svart, vegan | |
#1 - - Cornelia:

Det är svårt att hitta kläder man faller för som inte är svarta

Upp