36. En avokado om dagen är bra för magen.

Det är Måndag igen och jag är tröttast av alla, gick till skolan bara för ett Np, Svenska-skriv. En krönika om förbjudna känslor, jag valde sorg. Då jag faktiskt inte fick sörja, några av mina förluster i det samhälle jag lever i. Upp och stå på benen igen, det har inte ens gått ett år men nu skall du klara dig ändå. Svin.
Jag gick sedan hem, såg några fjärilar leka i vinden och solen värmde mitt bleka face. Somnade på soffan i några timmar, drack lite kaffe, glömde äta och sen så tränade jag. Lagade mig en avokadosallad och soppa till de andra. Är trött, vill sova, men kan inte. 
Avokado, körsbärstomater, gurka, ruccola och pumpafrön = gött 
 
 
 
 
Frukostar & sånt från mitt kök, skitliv | canon, dagbok, healthy, hälsa, känningensorg, mat, matblogg, me, personligt, sorg, träning, vegan | |
#1 - - Daniella 🌙:

gud vad du är vacker. <3

Upp