63. Cure for anxiety

Får värme av min närmaste vän, du lilla djur med snabba hjärtslag. Värmen är för hög och vi gömmer oss i skuggan, dricker mer islatte, klunk efter klunk. Idag fick en sluta tidigt, jobbar hemmifrån med det sista. Efter jag skrivit klart denna uppsats finns det inget mer jag kan göra, då är min framtid skriven och jag blir en av dom i armen från Schillerska. 
 
Ikväll går jag den korta promenaden till hans lägenhet, vi skall äta vad vi orkar, göra vad vi vill. Allt sådant bra får en att längta, och längtan håller en kvar. Slogs till makren häromdagen, fick veta vad dom sagt, dom kallade sig för vän, jag skulle säga falsk. "Hon är äcklig" "Deprimerdad" "Hon orkar aldrig mer" "Jävla cuttare". Jag ville hoppa, skära se allt försvinna, tills jag insåg att jag är bra. För jag gjorde val och ser nu varje dag ljusare, jag är bättre än dom. Jag är bäst. Så kan inte alla bara göra som jag, och inse hur bra du är, ja just du.  
skitliv | canon, dagbok, dagens, depression, djur, foto, kanin, kärlek, minaval, minkamp, personligt, äcklig, ångest | |
#1 - - The Revolt:

vet inget om dig o så, så förstod inte ditt inlägg. Vem är "han", och vilka är det som sagt sådant om dig? och varför?

svar: Joo, klart jag gör mitt bästa xD Bara det att det inte alltid räcker till D:

#2 - - Cornelia:

Du är verkligen bra! En sådan insikt är något väldigt underbart och jag är glad att du hittade den/det (?) <3

#3 - - emma:

Du är bäst glöm aldrig det Linnea! Dom har så jävla fel, för du kommer orka, du kommer bli fri! OCH du är INTE ÄCKLIG NÅGONSTANS. Du är fantastiskt fin hela du! Puss & kram<3

#4 - - Agnes:

fy fan vilka falska vänner! du är mycket mer värd än så, tro mig. folk som säger så är så själviska och har ingen aning om vad folk med depression, ångest, självskadebeteende och ätstörningar går igenom. kämpa på, du är så stark!! :)

#5 - - Crazie -:

Sötaste.Varelsen.Någonsin

Upp