80. First gay hug

Så hemsk, så fin. Värd att dela fastän den snart funnits i ett år. Det är tisdag, morgon, och jag vaknade runt halv fyra. Har min längsta skoldag under vackan och Göteborg är allt för grått, det går för långt när ens stad blir mörkare än tankarna som flyger runt 03:37 en tisdag i november. 
 
Är så glad över att gå på Schillerska, nämner det ofta men försöker att tänka på alla ens + i livet, och jag känner varje dag att jag faktiskt är okej, jag är inte längre fel, min kärlek är inte fel. Jag är äntligen, helt okej. Många av mina tankar, drömmar och idéer formas ofta nu mer ner i mitt block jag alltid bär med mig. Som en målning eller text, som  nu får finnas på papper i stället för att pryda min kropp i form av sår eller ärr. 
- Ett självporträtt från helgens ilska, om en ilska mot snubbiga snubbar. 
 
 
 
Konstig konst, skitliv | art, black, dagens, first gay hug, gay, göteborg, konst, lineart, morgon, målning, november, planering, teckning, white | |
Upp