82. Like a piece of art #ugly

Min "att göra-lista" tycks bara växa mer och mer ju närmare vintern man kommer. Lärare verkar inte direkt fatta att vi näst intill g å r  s ö n d e r av all press. Ta en sak i taget så är det snart över, men jag kanske bara vill hångla, Måla skuggor och ta pinsamma selfies som bara funkar att posta på Tumblr. 
 
Tar min minimala plugg-paus till att skriva här, sen åter till adverb, svensk politik och matematik en aldrig kommer att förstå, fun huh? Confession: Jag tycker ärligt talat dom dagar man slutat tidigt, kommer hem till en varm säng och sitter i timmar med skolarbete är något av det bästa, men det är nog bara jag. Men men, nu skall jag fortsätta med att läsa adverb och dö av tristess. 
Literally me atm ↑
 
skitliv | art, artschool, confession, dagens, fashion, gymnasiet, lilllördag, onsdag, outfit, plugga, politik, selfie, studera, trött | |
#1 - - Cornelia:

Hang in there, Nea. Snart är terminen slut <3

Upp