81. truth x 10

 
· Mitt hår har en gång i tiden haft en längd på 69 cm.
· Jag är livrädd för mörkret. 
· När jag målar lyssnar jag alltid på Radical face, inget annat.  
· Som 12-åring var min största dröm att få studera på Chalmers, bara för att få vara med i Chalmerscortégen. 
· Håkan Hellström vet vem jag är, Ganska sjukt. 
 
· Min kändiscrush atm måste nog vara Marcus Butler.
· Efter gymnasiet skall jag flytta till Värmland, om jag inte fortsätter studera konst. 
· Jag vill bli tilltalad med namnet Nea, men Linnéa funkar. 
· Jag har två tatueringar 
· Under en stor del av grundskolan hade jag "slamp rykten" om mig, trevligt. 
 
Tänkte ett par sanningar passade bra nu, skall ge denna lilla blogg lite mer tid framöver, så varför inte. Här ↑ har ni en del om mig, vissa mer spännande än andra. Det känns som om min stad snart kommer regna bort, men den värmande känslan man får av att trilla fram genom vasastan har ännu inte försvunnit. Skolan kväver mig inte mer, pluggandet blir till rutiner, och rutiner är något perfektionisten inom mig älskar. Det sociala är nog det som bränner, allt har varit svårare och jag har blivit mer rädd för att faktiskt säga Nej. Eller ja, fan Nea, varför gör du såhär. 
 
En hederlig blogglista, skitliv | black, blogglista, dagens, feminist, göteborg, höst, konst, lista, me, outfit, personligt, regn, sanningar, selfie, tatuering, vasastan, vegan | |
Upp