76. Det känns ännu sämre nu

Fast det är helt okej, för hösten hitta till Göteborg och Vasastan är full av färger. Min bröstkorg fylls av liv och sorg, allt på samma gång. Jag sparkar på de döda löv längds trottoarer och höjer volymen så fort Winnerbäck's låtar går på. Allt är okej, det är okej. Låt mig bara känna så. 
Och det är dålig kvalite, jag vet. Men en prioriterar annat nu för tiden, sånt som att läsa hundra sidor i sträck och försvinna ett tag, lägga lite tid på att skissa i ett block eller bara vara jag. Så fort jag får orken till skall jag göra ett val, vad denna skräphög är för nått? Jag mår bra fastän Hösten alltid lyckas dra ner mig till botten, men det är okej, det är okej att känna så. 
 
Förlåt. 
 
 
 
 
skitliv | art, black, dagbok, dagens, foto, göteborg, höst, konst, mindag, personligt, schillerska | |
#1 - - Tea:

Så himla fint!

SV: Tack så jättemycket gulligaste du, hihi! :D
Ha en riktigt fin kväll, massa kramar! ♡

#2 - - Emma:

Du är så ofattbart bra på att skriva käraste!! <3

Upp