77. Men här är var jag är

Tröttat ut mig själv totalt, borde göra någon nytta men vill mest bara va. Det är nog vad jag vill varje dag, känner inte ens för att måla, eller sitta i timmar framför Tumblr. Till imorgon skall engelskan vara klar, en del av det iaf, men tankarna flyger iväg till en annan plats och jag stannar hellre där, än att vara här, där jag bara önskar, om att få vara där. Men här är var jag är, jag vet inte var jag är? 

Försöker alltid få in den där "nyttan" i rutinerna, som att vissa dagarn sätter man sig ner och pluggar i en timma, vad som helst. Och skriver jag ner alla måsten här utan att sudda ut, kanske tvånget tar över och all nytta är gjord för ikväll. Så min nytta skall vara att skriva till det jag kan till Engelskan, och sen göra all repetion över kapitel 1 i matten. Kanske måla en tavla till min mor, och läsa tills jag somnar? Det är nytta, tråkig sådan. 
 
skitliv | blek, dagbok, dagens, foto, jag, nytta, pale, personligt, planering, plugga, rutiner, such tumblr, vardag | |
Upp