116. Second hand shopping w friends






För vissa dagar har man det så bra att man kommer hem 00:23 och skiter i att sprida det på le blog, igår var en sådan dag. Jag missade första lektionen pga trötthet (ett mycket bra val enligt mig) kom sen till Matten, vi brottades på golvet och försökte förstå allt på tavlan (något som är omöjligt för en estet) Senare for jag, Conny, Milla & Nora iväg till monki samt Göteborgs alla Second-hand's, fick med mig ett par byxor från monki, vilket jag är mycket mycket nöjd med. (Ni kan se dom ↑ Upptill) 
Framåt kvällen åkte jag hem till lilla Sävedalen, blev hämtat av le Bf och umgicks med honom tills jag tröttna vid midnatt. Hittills årets bästa dag, behövde verkligen få skratta igen. 
 
Hoppas ni hade en lika bra fredag som jag, idag skall jag träna, plugga och kanin-gosa, alltså en helt vanlig dag för mig. 
skitliv | dagens, fashion, foto, friends, me, mode, monki, planer, secondhand, shopping, svartochvitt | | 7 kommentarer |
Upp