114. Vad jag inte gör

Dom finns ju på varenda blogg här i stan, så varför inte (som den "blog-list älskande människa jag är) också skriva om vad jag INTE gör. Detta passade riktigt bra just idag, då jag märkt hur bra jag faktiskt mår över att slänga av mig dagens mens,mående,humör,planer och allt däremellan, här på min lilla hörna (eller ångest-hög) Så här har ni, mitt i pluggandet inför morgondagens prov i träningslära, femton stycken "vad jag inte gör". 
•••
Jag röker inte 
Använder inte bygel-Bh
Jag tycker inte om mig själv
Bär inte päls (päls nej tack!) 
Tycker inte bara om killar
Twittrar inte
Litar inte på män
Spenderar inte hela mitt studiebidrag
Duschar inte varje dag
Har inte två föräldrar
Skäms inte över mens
Är inte rädd för att kliva på en A-brun
Gillar inte Winegum
Är inte rädd för sprutor
Jag är inte pretto, bara lite
·•·
En hederlig blogglista, skitliv | blogglista, dagens, feminism, lista, me, mens, onsdag, selfie, svartochvitt, vadjagintegör, ångest | |
#1 - - Jenny Karlsson:

så fin!

#2 - - Netti:

Den där listan är verkligen bra och jag ska också göra en sådan snart :-)

#3 - - http://siliiins.blogg.se:

Så vacker !

#4 - - linah:

du är sjukt fin! och kul att veta mer om dig:) <3

#5 - - sara:

Fin bild! :)

#6 - - Clin:

Fin bild och alltid lika skoj att läsa listor :D

Upp