101. Ett halvt kg dadlar // 2 dl kaffe

Försov mig imorse, bestämde mig för att skita i simm-testet men tog konstigt nog ändå med mig bikini? Kom till skolan, fick cravings för dadlar? så köpte ett halv kg samt en kaffe. Hade Bildteori, gjorde ingenting. Fick ångest över att kanske ändå behöva visa mig i den där jävla bikinin, men efter all den pepp av klasskamrater for jag ändå iväg till Vallhalla, och klarade 800m, hallelujah! Men egentligen var det ju inget med själva testet som var ångestframkallande, utan som så många andra klarar jag inte att visa hela min nästan nakna kropp offentligt, men jag klarade detta. Ringde min mor kort efter, och fick lov att köpa presenter i form av pennor, smink och en modell i trä. Bra dag, jag är grym. 


Fina Kajsa, Bettan och miranda ↑ 
 
skitliv | |
#1 - - natalia:

Vad fin du e :D

#2 - - ♀ THE REVOLT ♀:

Kikat lite runt på din blogg. Jag måste säga att vissa av dina bilder går rakt in i hjärtat - inte alla men det finns ngr. Exempel på sidan bilder är den näst sista och den sista bilden. Alltså de bilderna! Wow!

Du har fångat mer än ett ögonblick med de bilderna, måste jag säga! Det är få som kan fota så - Jag antar att du inte är medveten om kraften i de bilderna ... men tänk såhär:

Första bilden är typ en typisk bild som man hittar på de flesta bloggar .. inget mer med det. (alltså det är en bra bild, säger inte att den är dålig men alltså du fattar den är inte unik). Den skulle inte funka någon annanstans än på bloggen eller typ fb elr annan social media. Men de två sista bilderna!!! De passar in överallt! Liksom som bokomslag, DVD-omslag, i en historiebok - överallt!!

Förstår du hur jag menar? Att ta sådana bilder är awesome!! Braa! Du fångade en värld med de bilderna, inte enbart ett ögonblick

#3 - - ♀ THE REVOLT ♀:

Exempel på sådana bilder*

#4 - - Linda:

fina bildeR!:D

Upp