102. instagram lately #januari

Follow me on instagram - zuzweit
Hej hej du och hejdå Januari, heja alla oss som klarat årets första månad utan att lägga oss under en spårvagn fastän det låtit mycket lockande i all stress. Hur mår ni idag, jag är okej, lite trött, okej väldigt trött både fysiskt och psykiskt. Tror det varit lite myckret senaste, men men, lever som ni ser. 
 
Här ovan ↑ är lite gott från min kära instagram, två år och ett av mina största beorenden, feel free 2 follow, n I will follow U back ♥. Men, dagens planer är nog att så fort jag orkar stänga ner datorn är att ta ett lugnt cardio pass, då jag känner av att mina ben börjar ge sig efter 3 pass + simmning på mindre än två dygn. Sen skall jag höra med min sjukling/tönt till bf om jag kan komma förbi, sen skall nog vi två ( om han nu ej är för sjuk ) gå över till vår gemensamma friend Oskar och umgås, och äta. Kan nog bli en fin lördag, och Göteborg har fått snö igen, ni förstår ej min lycka. Dock lär den nog försvunnit som alltid efter cirka... tre dygn. 
skitliv | 2015, art, dagens, followforfollow, göteborg, instagram, lördag, mine, nice, pale, photos, planer, selfie, snö | |
#1 - - ♀ THE REVOLT ♀:

Jag har insta men använder inte, sedan är jag anonym på bloggen så min insta blir ju privat på det sättet xD

#2 - - Prietha:

Du kan gärna få lite av snön här uppe, det bara öser ner haha :/

#3 - - Elin karlsson:

Vilka fina bilder!!

#4 - - natalia:

Januari har sprungit förbi :O

#5 - - Amanda CL:

fin bild på blodapelsinen :)

Sv: ja det är mina :) tack så mycket :D

#6 - - natalia:

Hej!

Tänkte bara säga att jag har flyttat min blogg till Nouw! Hoppas du fortsätter följa o kommentera mig där!

Nya bloggadressen: http://nouw.com/nataliatrojan

Kramis <3

#7 - - N:

Fina bilder :)

Upp