157. Stu(dying) n Monday lunch

Lovet är slut och det är måndag, jag spenderade min hemma, i skolböcker för förberedelser och pluggande inför både ekonomi-prov och muntliga i Sv-Np på Onsdag. Känner redan mest ugh, inför dem båda. Men man gör så gott man kan. Går det åt helvete så är det inte hela min värld (bara en del av min framtid som kanske klipps bort, tack tack skolan) Nästa vecka är det också en hel del prov, två Sv-Np. Fast dom brukar vara ganska roliga att göra, mest själva prov-grejen och all hets kring Np som ger en ångest. 
 
Har förutom att plugga även gått en timmas promenad, lyssnat på The naked and famous och försökt komma på vad jag vill äta till lunch (det blev lins-gryta som ni ser på bilden) Försökt hålla humöret uppe och mest bara varit. Nu skall jag köra ett pass kondition, duscha och plugga lite till. Estet-livet är inte så chill längre.  
Frukostar & sånt från mitt kök, skitliv | artschool, dagens, linsgryta, måndag, pluggdag, student | |
#1 - - ♫♪ sandra:

ser gott ut!

#2 - - MALIN:

Svar: Det står klart och tydligt i texten att dom inte fungerade på mig. Läs gärna inläggen innan du kommenterar, andra gången nu. Tack :)

#3 - - Stina:

Hoppas du har haft en bra måndag :)

#4 - - Netti:

Mums vad gott med linsgryta och det var 100 år sedan jag åt det :-D

#5 - - Elena - Gravid BF April. :

Härligt!

#6 - - Emma:

Åå det ser gott ut!

#7 - - sara:

Gott :)

#8 - - Lydia Elstig:

Gott!

Upp