160. En halv månad mens och Granny panties

Så gott!? ↑
Idag har jag haft mens konstant i en halv månad, M Å N A D!?? Eller 16 dagar, mysigt. Tycker dock det är coolt (som den mens-älskande människa jag är) att min lilla kropp klarar något sådant. Good job kroppen. Tänker iaf spendera denna mens-torsdag iförd mina nya granny panties (hej hopp gummi snopp snart är jag 17) Samt äta en massa kokos & choklad-bars (hemmagjorda) Ne, heja våra kroppar vad coola dem är, nån mer som har mens, har ni slått den klassiska veckan? 
 
Outfits Saker & nya ting, skitliv | choklad, fashion, grannypanties, mens, monki, monkistyle, pms | |
#1 - - Amanda CL:

usch vad jobbigt :/

sv: åh vad kul!
Tack vad gullig du är :D

#2 - - Netti:

Jag har också mens sedan igår och jag hatar det :-D

#3 - - Anna:

Oj, nej det har jag inte! Min brukar endast vara i tre, fyra dagar.

#4 - - Annelie:

en HALV månad?! det är ju imponerande.. :o kram :)

#5 - - Zara Andersson:

Ååh, mens är så coolt!
Själv har jag inte fått nån på alldeles för länge, smått sorgligt.

#6 - - Zara Andersson:

Ååh, mens är så coolt!
Själv har jag inte fått nån på alldeles för länge, smått sorgligt.

#7 - - Zara Andersson:

Ååh, mens är så coolt!
Själv har jag inte fått nån på alldeles för länge, smått sorgligt.

#8 - - Zara Andersson:

Ååh, mens är så coolt!
Själv har jag inte fått nån på alldeles för länge, smått sorgligt.

#9 - - Zara Andersson:

Ååh, mens är så coolt!
Själv har jag inte fått nån på alldeles för länge, smått sorgligt.

#10 - - Zara Andersson:

Ååh, mens är så coolt!
Själv har jag inte fått nån på alldeles för länge, smått sorgligt.

#11 - - Zara Andersson:

Ååh, mens är så coolt!
Själv har jag inte fått nån på alldeles för länge, smått sorgligt.

#12 - - Zara Andersson:

Ååh, mens är så coolt!
Själv har jag inte fått nån på alldeles för länge, smått sorgligt.

#13 - - Celine:

Oj varför har du så mycket?? Jag hade tyckt att det hade varit otroligt jobbigt!

#14 - - Anonym:

Åh styrkekramar till dig som måste genomlida mensvärk osv. Men våra kroppar är allt spännande och fantastiska ändå; tänk vad mycket fint och bra dom gör för oss

#15 - - MATILDA ROSQVIST:

Jag hade typ DÖTT om jag hade haft det så länge :O Tack o lov är min så oregelbunden så att jag har oftast inte det så länge :P

#16 - - Vano:

Sådär hade jag det förut, tyckte det var skitjobbigt. Nu har jag typ varannan månad. Lite konstigt det där, men skönt att det inte stör dig iaf :)

Upp