195. En mattekurs att tenta av & Kanin-gos

Andra dagen på sommarlovet och jag började "skolan" igen, får ju ta om en mattekurs nu under sommaren, eller tre veckor vilket gjorde att jag fick ta mig in mot stan vid 07:24 i morse. Ett helt kapitel på två dagar, eller fyra timmar för att vara exakt, så det är stressigt men ändå kul. Läraren är go och gla, eleverna trötta och jag fortfarande ganska besviken på mig själv. 
 
Har nu tagit en paus från pluggandet (Lol skriver ju här), ätit lite pre-workout och gosar med kaninen i sängen och delar melon. (Eller hur sött mens-monster jag äger till djur) Är ändå fett arg över det, (matten alltså) men ändå så lycklig. Arg över misslyckande i matten, att behöva gå i sommarskola, skämmas, känna mig sämst. Lycklig över rutiner och att ha något att göra om dagarna, om det ändå vart något mer... Kul, eh, pride är i stan och solen skiner och ikväll skall jag pussas med le Bf, för det förtjänar jag. 
skitliv | |
#1 - - Prietha:

Det är bara 4h, kääämpa!!

Upp