133. peanutbutter n porige

Har ni något beroende, en sak, något udda ni får ett kännetecken för? Jordnötssmör, som borde ätas direkt ur burken på golvet i köket, som jag även nämner att jag har cravings för minst tre gånger varje dag. Idag är det torsdag, och jag har bara kvartssamlat vid 10:20, efter det är min skoldag slut. Började denna morgon med en fin frulle i from av chia-gröt toppat med nana, blåbär och jordnötssmör, Inte helt fel. Dock har jag inga planer om vad jag skall göra idag, när min mycket korta skoldag tar slut. Gå till mam's jobb och sno kaffe, leta bomberjackor i varenda second'hand butik samt krossa patriarkatet. Det är min dag. 
Frukostar & sånt från mitt kök, skitliv | Frukost, gröt, grötfrukost, jordnötssmör, morgon | |
#1 - - Sara:

Mums så gott ! Älskar jordnöttssmör :)

#2 - - Netti:

Det där ser gott ut och hoppas du hittar en bomberjacka :-D

#3 - - MATILDA ROSQVIST:

så gott! älskar jordnötssmör :D

#4 - - sara:

Gott! :D

#5 - - Jeanette - Livet i London:

Åh, älskar jordnötssmör! :)

#6 - - Ida - foto & häst:

åh ser supergott ut! jordnötssmör är bääst haha :D

#7 - - Kajsa-Stina:

Det ser helt fantastiskt gott ut! Måste verkligen testa på det själv någon dag :) Har faktiskt aldrig ätit jordnötssmör måste jag erkänna men är bra sugen att testa på det för att se vad jag tycker. Dock har jag ätit nutella både en och två gånger haha och apropå att kunna äta direkt med sked ur jordnötssmörsburken så brukade jag och min bästa vän göra samma procedur men med nutellaburken när vi var yngre med iskall mjölk bredvid. Såå gott <3

Upp