134. En finare torsdag

Idag efter mitt kvartssamtal samt en sväng till mammas jobb för en kaffe, fann jag sex av mina klasskamrater + Max på Myrorna vid Järntorget. Fann ingen bomberjacka (men fortsätter mitt letande) dock, så fann jag något annat mycket fint (som ni får se imorgon) som möjligen är sådär en två eller hundra storlekar för stor men så så fin. Alltså, hittils har jag haft en otroligt bra torsdag + DET ÄR VARMT UTE!? Sådär "jag svettas och vill dö men älskar livet varmt" tänk när jag kan gå topless ute, då fan! Höhö. 
skitliv | fashion, foto, friends, secondhand, shopping, torsdag, vår | |
#1 - - Cecilia Johansson:

sköönt med värme, här smälter snön :D

#2 - - Skogsraah ☾:

Låter helnice :)

sv: Tack hörru!

#3 - - Prietha:

Längtar tills värmen når upp hit så man slipper jacka och väntar! Fan vad skönt att bara snöra på skorna!

#4 - - Beatrice Jakobsson - Fotograf :

Hoppas du hitter en bra bomberjacka! :)

#5 - - S A N N A ♥:

Letar också efter en bomberjacka!

#6 - - Anna:

Låter som en riktigt härlig torsdag, ja! :)

#7 - - Paulina:

Myrornas är typ mitt liv numera. mvh fattig student

Upp