146. Håkan hellström 41år

Bilder: Rockfoto
Det känns lite pinsamt, som om Nea 14år kommit fram igen. Då jag faktiskt idag verkligen vill dansa runt i sjömanskostym och äta singoala. Idag fyller mannen vars musik funnits med sen start, sen jag var en liten 3-4 årig tös som hoppade runt i min syster tonårsrum till Ramlar. Grattis din jävla Tjomme, Håkan Hellström. 
 
Hur pinsamt detta än är, har ju den där mannen gett mig så mycket. Som 12 åring ett hopp om att det en dag kanske skulle bli bra, och se på mig nu. Jag var först i kön till nordens största spelning, Håkan hellström's spelning på Ullevi i juni. Jag har fått dom finaste vänner tack vare denna tjomme utan röst, orkat mig igenom de värsta perioder i mitt liv och är nu "flickan ifrån Håkan-filmen" som så många säger. Den mannen jag som liten drömde om att få krama om, vet nu vem jag är, fyfan din jävel vad jag gillar dig. 
(Ber nu om ursäkt för pop-flickan som kom fram i mig men vissa saker växer man aldrig ifrån)
Mathilda & jag under: Det är så jag säger det
skitliv | Håkan Hellström, foto, grattis, konsert, ullevi | |
#1 - - Emma Maria Olson:

Jag är så jäkla tacksam över honom för utan honom skulle jag inte lärt känna dig och fy bövulen vad livet skulle vara jobbigt utan dig. Jag är så glad att jag har dig min älskade vän! Tycker så mycket om dig Nea! <3

#2 - - sandra:

men åh vad fint inlägg!

#3 - - MALIN:

Så himla fint! Håkan's musik är fantastisk :)

#4 - - N:

Underbara bilder!

#5 - - Alice:

Hejsan! Jag vill bara tipsa dig om min tävling där du kan vinna en valfri produkt till din mobil! Du hittar tävlingen här: http://alicelindstrom.se/2015/march/vinn-valfri-produkt.html#comment och för att vara med ska du bara välja vad du vill vinna!
Ber om ursäkt om du inte gillar såna här kommentarer!

#6 - - Ebba:

Åh, så himla fint skrivet. Längtar tillbaka till Ullevi och Håkan så så mycket, och den bilden är så otroligt fin!
Vill även bara säga att jag gillar din blogg något enormt och tycker du är grym!

Upp