150. Bounce Energy Ball

Igår vid 22:30 kom min syster hit samt hennes sambo, och med sig hade hon en hel kasse av Raw-bars och energy balls, då hon jobbar på Life, där dem säljer olika märken av just sånt. Massor av olika smaker, denna är jordnöt (Mvh jordnötssmörs-addicted) Vet inte riktigt vad jag tycker, skall ut och springa sen så får se det där med energin. Smakar som ett rågbröd, lite salt och som sagt, jordnötter. Sjukt segt också, glad över att jag ej har tandställning längre. 2,5 Tamponger av 5.
 
Ikväll skall vi fira min systers 25-års dag, med god mat, kladdkaka och sånt där mysigt, vad har ni för er ikväll? 
skitliv | energy, energyball, jordnöt, jordnötssmör, träning | |
#1 - - ISA:

ÅH! vilken dröm att få ta med sånt sådär!! är så jäkla nyfiken på de där. Allt med jordnöt är väl gött, eller? ;)

#2 - - Jenny Karlsson:

sv: Tack! Ja har man en bra grund med läppenna så sitter det bra under dagen, dock måste man ju bättre på och fixa lite nångång men make up store har väldigt bra läppstift som sitter bra under dagen :)

ber om ursäkt för så sent svar, men haft mycket som gjort att jag inte har samma tid till bloggen :)

Upp