151. Fin frulle & ett boktips

"Han smakar öl och tuggummi och skäggstubben skaver mot hakan" Och jag visste att det var slut. Jag satt i förra sommarn, och läste just denna bok som jag nu valt att läsa igen, Det handlar om dig. På min ex-pojkväns balkong klockan 04:30 på morgonen visste jag att jag var kär i nått helt annat och gick sedan däirfrån, rymde iväg till Värmland, och har sen dess bara mått bättre. För med oss var det slut. 
Sandra beijer är absolut en av mina favoriter, en förebild liksom. Och hennes sätt att skriva på är perfekt. Denna bok lägger man inte ifrån sig då man börjat läsa, den är slut då nästa dag hunnit börja igen och då sitter jag antagligen ännu en gång med tårar om kinderna och lycka inom bröstet. *Tips tips* Läs den om du ej gjort det, i såfall, läs den igen. God morgon förresten! 
skitliv | Bok, Frukost, boktips, dethandlaromdig, favorit, frulle, sandrabeijer | |
#1 - - MartinaOlsson:

Vinn ett valfritt plagg från Dress Me Up! :)
http://martinaolsson.myshowroom.se/50006/tavling-vinn-ett-valfritt-plagg-fran-dress-me-up/

#2 - - ISA:

Vad fint skrivet. Och vad bra att ditt beslut gjorde dig gladare! kram fino <3

#3 - - Linn Strömberg:

Boken verkar ju underbar!

#4 - - Skogsraah ☾:

Ser jättegott ut :)

#5 - - Prietha:

Åh vad jag gillar ditt sätt att skriva! Och gud vad bra att du mår bättre nu!

#6 - - Jenny Karlsson:

underbar frukost :)

#7 - - ♫♪ sandra:

den är bra!

Upp