152. Går runt i T-shirt och är trött

Idag har jag hunnit läsa tio sidor samhällsekonomi samt svara på åtta frågor tills jag tröttnade och kände att det var nog, alltid något. Gått runt i samma vita T-shirt jag bar igår och ringt en sjuk pojkvän som inte ville gå på promenad, vilket jag gjorde själv. Gosat med en kanin, målat min mammas naglar och snott av min systers påskägg. Låter som en bra dag, kanske, vad vet jag. 
 
Känner mig naturlig, finnig och med lite för torrt hår. Hatar hur ett mående, mitt mående tar över när vädret är så fint som idag. Jag vill springa, ringa någon eller försöka. Ta en kaffe på stan, sitta vid kajen och prata om hur mycket man behöver dans dans dans, eller bara va. Men jag orkar inte riktigt, och försöker le ändå. Imorgon är det iaf syster-dag. Vi skall gå på stan, fika, och gå på en föreläsning samt sno mat. Sånt man behöver för att må bra. 
skitliv | canon, dagens, depression, foto, trött | |
#1 - - MALIN:

Snygg!

#2 - - Cecilia Johansson:

Åååh vad söt du var utan smink!:D (läste inte ens texten innan jag tänkte det hihi :D

Helt ok att ha dåliga dagar, kram!

#3 - - Anita:

Så himla fin är du! kram

#4 - - fanny ahlm - hörselskadad:

fin blogg!

#5 - - Anna:

Ibland pallar varken kroppen eller knoppen med. Du får ta igen det vid andra soltillfällen :)

Upp