158. Å T T A V E C K O R

Nej men Hej, har ni fått samma tanke som jag att det nu endast är Å T T A  V E C K O R kvar, tills denna termin är slut, vissa springer ut med vi andra får sommarlov. Ganska go tanke såhär mitt i all plugghets och Nationella-ångest. Vilket jag just nu lever i, för idag vart varenda tjomme som inte går i trean lediga. Vilket gav mig några extra timmar att plugga inför det ekonomi-prov jag imorgon har. Yey! :-( Löve the estet-life.
 
Men idag har jag gjort mer än att måla ekonomi-kretslop och måla mina orangea naglar svarta samt tagga att om åtta veckor kan man hångla på en spårvagn, ha parkhäng tills nästa morgon och vakna upp utan minsta aning om vilken dag det är. Har jag även valt att jag skall vara positiv till det mesta framöver, tex mens-finnar. Dom må vara förjävliga, sänka mitt självförtroende samt göra lite ont. Men dess namn innehåller mens, vilket en älskar. Något jag mer älskar är linsgryta, vilket jag skall gå och äta nu, ur kastrullen. 
skitliv | dagens, estet, plugga, pluggdag, sommarlov, tisdag | |
#1 - - Jenny Karlsson:

sv: haha ja det kan jag faktiskt hålla med om :)

skönt, inte lång tid kvar nu! :)

#2 - - Anna:

Åtta veckor är ju ingenting med tanke på hur fort tiden går! Snart är du redan där :)

Upp