159. Avklarade Nationella och nya underkläder

Innan träning middag hoho ↑ idk
Gissa vem som imorse ägde på Muntliga i nationella Sv, jo jag. Lilla lilla Nea som är livrädd för att vara i centrum och höras. Känns alltid som om en liten mini-jag sitter vid min sida och drar ner mig, saker som om att ingen skulle lyssna, ingen vill höra min röst. Men jag fick ett flertal av mina klasskamrater att le, hålla med och lyssna (Tack kompisar ni är så bra) 
 
Sen klarade jag även det hemska ekonomi-provet vi hade som sista lektion, Alltså verkligen sådär, bam bam bam. Är så stolt över mig själv, mer sånt tack. Belönade mig själv med nya underkläder från Monki som ni kanske kan få se om en eller två dagar, hoho. Och även fast regnet mest öst ner hela dagen och jag oftast vill ligga inne varje Onsdag har den här dagen varit perfekt. 
Frukostar & sånt från mitt kök, skitliv | dagens, estet, gymnasiet, happy, middag, nationella, preworkout | |
#1 - - Netti:

Men oj vad roligt att det gick så bra för dig och kul med nya underkläder :-D

#2 - - Patricia♔ᴳᴽᵀᴱᴮᴼᴿᴳ:

Vad skönt att det gick så bra för dig. Du är bra!

#3 - - VERONICA - fashion blog:

Gud så gott det ser ut! :) Och vilken lättnad att det gick bra, grymma du! Hoppas du får en grym dag tjejen, kram!

#4 - - Tea:

gud va gott!! skönt att det gick bra också :D
sv: ja jag tycker questbars är riktigt goda faktiskt! visst har de en liten konstig konsistens men om man bortser från det så är själva smaken riktigt god :D
kraam på dig <3

Upp