162. The perfekt spring Jacket

Weekday - jackets
Jag kan inte vara den enda som söker den perfekta, mest bekväma inte allt för dyra jacka nu till den vår och sommar som kommit till min stad. Och jag får panne, så många val, så mycket beslutångest samt en jävla söndagsångest. 
 
Fick hem det där goa brevet som visar vad man hittils lagt ut sen 2k15 började, förvånade bara ynka 800+ (Alltså mindre än ett studiebidrag) Så jag känner att jag förtjänar en ny jacka. Jag behöver det ju också, men mitt i allt så vill jag ha tre, så snälla söta rara. Vilken? Alla mycket olika, alla väldigt fina
Outfits Saker & nya ting, skitliv | classyblack, fashion, jackets, mode, spring, springjackets, style, weekday | |
#1 - - Annelie:

åhh det där med vårjackor är så himla svårt! :/

#2 - - Cajsa Lindahl:

tusen tack. :)

#3 - - Maja:

ååh, vilka snygga! 1:an var min absoluta favorit!

#4 - - Emma Maria Olson:

Åh den långa kappan är så jäkla fin, så den!!

#5 - - Karin:

Den långa <3 Den påminner om en Dolce&Gabbana kappa jag har:)

#6 - - Patricia♔ᴳᴽᵀᴱᴮᴼᴿᴳ:

Jag måste också ta och köpa mig en vårjacka. Har ingen:(

#7 - - linah:

wooow, älskar kappan!!<3

#8 - - Ebba:

Åh, tyckte jackan högst upp till höger var riktigt snygg!

#9 - - kmstyle:

vilka snygga!!

Upp