94. Ask me anything

"I Sthlm, mycket frågande, mycket trött"
Då jag har för många sådana dagar då allt mest går fel och man gömmer sig för en verklighet, får ni några Ask's från tumblr, hoppas det är okej. Och ät falafel och drick vad du nu vill dricka. Hej då.
 
1:Is there a boy/girl in your life?

Ja, han heter Jocke men jag kallar honom för Mulkvisti. 

2:Think of the last person who hurt you; do you forgive them?

Beror på vilket sätt, men aa mamma jag förlåter dig för att du kallade mig för "en liten bicth"

3:What do you think of when you hear the word “meow?”

Katter, och en snubbe jag nu mer hatar. 

4:What’s something you really want right now?

Choklad, bra betyg i matte och en igelkott.

5:Are you afraid of falling in love?

Ganska, är rädd för att komma människor nära över huvud taget så. 

6:Do you like the beach?

yaaas, om det inte är så mycket människor där så.

7:Have you ever slept on a couch with someone else?

Gjorde det senast för en vecka sedan.

8:What’s the background on your cell?

Jocke som gosar med min kanin Kevkev, mkt artsy är den.

9:Name the last four beds you were sat on?

Min, Jockes, Mammas och min brors kanske.

10:Do you like your phone?

Älskar* 

11:Honestly, are things going the way you planned?

Trodde faktiskt jag vid detta laget skulle ha en flickvän, börjat röka och ha kassa betyg men det är la tvärtom. 

12:Who was the last person whose phone number you added to your contacts?

Lilla Liljan hoho

13:Would you rather have a poodle or a Rottweiler?

Rottweiler<3

14:Which hurts the most, physical or emotional pain?

Beror ju helt på.

15:Would you rather visit a zoo or an art museum?

Hallå jag är bild&form-estet och vegan vafan tror du zoo är så fel för det mesta. 

16:Are you tired?

Alltid.

17:How long have you known your 1st phone contact?

Vi har varit vänner i två år och åtta dagar. 

18:Are they a relative?

Nope.

19:Would you ever consider getting back together with any of your exes?

Nej tack. 

20:When did you last talk to the last person you shared a kiss with?

I morse fick man ju ändå en Go morrn sms såattehm aa. 

En hederlig blogglista, skitliv | Q/A, ask me stuff, b&w, frågestund | |
Upp