208. Fyra dagar in på Juli / Fyra dagars paus

Fyra dagar in på Juli, redan? Sommaren är verkligen här nu och man går runt topless i hemmet samt duschar mer än varannan dag. Tog en paus, från denna lilla hörna. Har haft matteprov, solat, inte vågat bada, bränt mig och ätit god mat med min kille. Mensat en jävla massa, men det hör till. Eller nja, men alltså, den där mega mensen som aldrig verkar ta slut tills efter åtta dagar drabbar alla, hoppas jag heh. 
Har gått & vart sådär jätte jätte dålig på att ta hand om mig själv det senaste. Missat lunchar & middagar, sprungit fast jag inte orkat och sovit dåligt. Skall försöka bli bättre, skall våga äta. Pratade en del om detta med min lilla mamma, hon som jobbat på akuten och sett allt, hon som faktiskt förstår. Hon vill att vi åker iväg nu när hon har semester, bara över dagen för att äta på ett fint ställe. Och kanske se något nytt. Nått mer än de vita ensamma lakan jag gömmer mig i. 
skitliv | anorexia, göteborg, morgon, ortodoxi, sommar, ätstörningar | |
#1 - - Prietha:

Tycker du absolut ska åka iväg på en minisemester med din mamma, det kommer göra gott!

ps: du har ett väldigt fint vänsterbröst

#2 - - petronella :

alltså jäklarns så fint inlägg (och ja dina bröst????)

Upp