209. En timme ifrån Götet

Spederade större delen av min helg någon timma ifrån Göteborg med mitt hjärtas låga + hans vänner. Sätila heter det, där en av dom bor. Vi badade ett antal gånger, grillade korv med olika grader av hetta men jag tog falafel. Det kändes fint, fint att vara enda tjejen, fint att våga visa sig öppet i bikini och att äta, en himla massa falafel. 
 
Till kvällen satt vi fortfarande kvar ute, på altanen. Några rökte, kent hördes från högtalarna och vissa drack öl medan jag fick pussar på kinden. Det var fortfarande varmt enda tills sent in på natten, tills vi alla gick och la oss och han sov med sin hand i min. Under nästa morgon, alltså idag åt vi pizza till frukost någon gång efter tolv, gick ner till sjön för ett sista dop innan vi satte oss i bilen igen för att åka hem, och nu sitter jag här i min säng & livet känns sådär extra gött. 
 
Extra bra dagar, skitliv | |
#1 - - petronella :

mitt hjärtas låga, så fint!

#2 - - Emma Engström:

Så roligt du verkar ha haft det! :)

Upp