210. Blåbär & körkortsteori (samt en jävla massa ursäkter)

Hallo! Häromdagen stod det 300 på nedräkningen, nedräkningen till min 18-årsdag, då jag har så mycket planerat. Efter den festen kommer jag inte bara ha en baksmälla att ångra utan även en mor som vågar släppa taget om sin minsting, samt en körkort att köra upp för och alla resor jag vill hinna med, eller snarare en roadtrip genom tyskland (mitt andra land) och annat jag lever för. Så jag har inte bloggat, inte solat, badat eller levt livet. Jag har suttit inne då regnet öst ner över Götet och försökt öppna körkortsteori-boken (vi kommer ännu ej överens) 
 
Har förutom detta även försökt komma på en ursäkt för att jag ej skrivit, fotat eller ens målat. Sen har jag kommit på att man inte behöver göra alla måsten och istället sovit mer än vanligt, sprungit en del och ätit bananglass och en del blåbär (plockat utanför huset!!) Nej, men livet är okej,bloggen går i botten och nu skall jag fortsätta med att ursäkta och läsa, kan ni inte kommentera om vad en 17årig Göteborgska egentligen skall blogga om? 
Soymylk + blåbär = Nea sommar
 
skitliv | blåbär, göteborg, körkort, körkortsteori, sommar | |
#1 - - Emma:

Åh, tänk att jag förhoppningsvis får körkort inom två månader. Då jäklar Nea, då får du dras med mina långa roadtrips till dig, för jag lovar att då kommer jag besöka vårt Gbg så fort jag har tid för att få krama dig, min allra käraste vän!<3

#2 - - MATILDA:

Vad gott!

#3 - - Eikarik Loréntz:

Nom Nom! :D

Upp