214. Det är inte lätt att leva

Det är inte lätt att leva - Thomas Stenström
Hej! Jag försvinner härifrån för ett tag, tyvärr. Behöver en paus, så tänkte ta några dagar till att bara gå på skogspromenader i sköna klänningar, hålla handen jag känner mig trygg med och läsa. Skulle ni få för er att skicka lite pepp eller fina låtar jag kan komma tillbaks till, skulle det vara guld, 
 
Auf wiedersehen
skitliv | |
#1 - - anna sun:

här kommer lite pepp-låtar du kan lyssna på när saker känns hopplöst. silvana imam- i min zon. (riktigt bra politisk låt av en stark tjej)
a man from argentina- billie the vision and the dancers (en låt som alltidalltidalltid får mig på bra humör igen)
homesick- catfish and the bottlemen
tonight i have to leave it- shout out louds

ta hand om dig nu! massa kramar

Svar: <3
Linnea-Viktoria

#2 - - linah:

har tyvärr inga pepplåtar. men även om jag inte känner dig så kan du maila mig om vadsom!
<3

#3 - - linah:

sv; tack fina du!
har tyvärr inte tumblr, är bara inne och snor lite bilder därifrån ibland hehe ;)

#4 - - Prietha:

Här är en länk till min pepplista! Har inte uppdaterat den på ett tag men jag hoppas att någon låt gör dig peppad och glad/mindre ledsen! http://open.spotify.com/user/prietha/playlist/67fltYc0y3TcXKlHWmOX17

#5 - - Emma Maria Olson:

Älskade du. Jag saknar dig redan, alltså du är verkligen en av de finaste vännerna jag har. Det var verkligen sommarlovets höjdpunkt att få träffa dig!!
Alltså peppmusik är ju typ silvana och Beatrice, allt med dem är så jävla peppande. Sedan typ 1975 är himla grymma.

Ta hand om dig käraste, kramar <3

#6 - - Ida (@glittertankar):

Hej! Förmodligen känner du inte mig om du ens vet vem jag är. Men du verkar asbra och helt fantastisk! Ta hand om dig tills vidare, och skriv varstans till mig om du känner att det behövs. Kram (om du vill såklart!).

Svar: Alltså finis, tack! Vad fint.
Linnea-Viktoria

#7 - - Emma Engström:

Hoppas du tar igen dig nu under pausen och har det riktigt bra!

#8 - - Anonym:

Hej, va tråkigt, uppskattar verkligen allt du skriver fastän jag aldrig kommenterar, sorry för det

Svar: Vad fint, inget att be om ursäkt för, kramis
Linnea-Viktoria

Upp