215. Du fånga mig på bild

Hej igen, vet inte om jag hunnit med att andas eller springa ikapp det såkallade livet, livet ja. Det kanske bara är just livet som rubbats och behöver komma i någon typ av balans "Jag behöver en smäll på käften för att komma i rätt balans" Men, det är en hel del som bara grävts upp likt dead man's chest och allt gör sådär ont igen (Även kallat ångest) Vilket jag inte vill gå in på, inte idag. Det mesta onda kan man lyckas krossa genom att bara vara nog, bra, helt okej, förresten, tack!! För era ord, och låtlistor och för er som ändå kollat in här varje dag. Värmde själen, värmde i själen.. hur fan man än säger det, det kändes gött! 
 
Det senaste har jag hunnit övningsköra varje dag, små roadtrips med min mamma, vilket vart kul. Vissa färder hamnar vi på små lantsvägar ingen av oss någonsin sett, och andra bara snabbt ner till ica för att köpa just den där chokladen man förtjänar. Vi åkte även till en fästning, min bror följde självklart med (tråkigaste fästningen av alla fästningar) Men åt en god sallad + vi fotade en hel del (något ni får ta del av en annan dag) 
Well, ett smakprov. Idag är det fredag och jag skall ta det lugnt, äta en instagramvänlig frulle som inte ville fångas på bild samt locka håret (???) Min kille, som säger att han aldrig sett mitt mörka ruffs i tillgjorda lockar, önskade det och som grädden på moset bjuder han även på bio ikväll samt bokat bord för två på något mysigt ställe i stan. Känns fint att ha honom, känns fint att vara kär. 
Ännu en, två av många. Men blev nöjd. Kan tacka min bror som har det där extra för att fånga en osäker sjuttonåring på bild iförd favoritkläder och vita nikes. 
skitliv | |
#1 - - Ebba ♕:

Åh låter som du kommer få en riktigt mysig kväll! Måste bara även säga att du är så otroligt himla fin??! Kram på dig.

#2 - - linah:

de e helt sjukt va vacker du e!

Upp