200. Pms-week

Hallo, snacka om bloggtorka, lathet och pms-week! 
Har på riktigt inte pallat, något. Gått i skolan om dagarna, försökt förstå mig på grafer och mensat för andra gången denna månaden, (Kul!!!) Även gått runt i samma gråa tröja under veckan, nätter samt midsommar, midsommar ja, hur var din? Jag följde med mamma till samma firande i Näset hos vänner till familjen som varje år under min barndom, helt okej för att inte palla något. 
 
Idag (Måndag) åker även min pojkvän till London i en vecka, och det är sånt som suger när man fortfarande efter åtta månader tillsammans är lika pirrig och nykär. Suger helt enkelt, men är ofc mycket glad för honom, vi kan ju skypea om kvällarna och leka distans-förhållande.
 
En sak jag funderar över i denna torka är vad ni, eller ja du, just du som läser i detta nu skulle vilja se på en mens och kanin galen Göteborgskas blogg? Ge gärna tips på inlägg, teman, typer och allt annat kul. 
Är väldigt kär i grått och armbandet jag bär i bilden, lite udda för att vara jag.
skitliv | canon, jag, me, mine | |
Upp