201. Pesto-pasta & mys på soffan

För några timmar sedan tog han flyget till England för att vara borta till Söndag och mitt fortfarande ganska nykära hjärta värker lite extra ikväll. Ni vet när man sovit i någons famn flera nätter i rad, och fått som vana att vakna upp nära bredvid dem, och sen en kväll inte få det, Det gör fysiskt ont, fyfan kom hem nu.
 
känns lite konstigt hur en person som jag, livrädd för relationer och förhållanden låtit någon komma så nära, well. Idag har jag förutom lipat över saknad som värker, även vart i skolan, utan så värst mycket till uppmärksamhet. Vart även en 8:00-10:00 lektion, och så fort den var över tog jag vagnen hem, till hans famn och åt pasta med pesto och sov middag på soffan.
 
Två bilder och en fin text: 1.Ett äventyr och min hand i hans 2. En kväll på en spårvagn, jag var lycklig.
 
 
 
skitliv | |
Upp