203. 24/06/15

Morrn morrn från en övertrött Nea! Det där med tim-bloggning gick ju sådär igår, vart ju sådär. Vid fem halv sex tiden blev jag trött av bara tanken på att behöva uppdatera om den middag jag varken orkade laga eller äta, och tog mig en nap, vaknade upp & åt en banan samt tränade och pratade w/ le Boyfriend on skype, men men, en annan dag kanske. Idag vaknade jag vid halv sju redo för en dusch då jag igår köpte min första Shampoo-kaka från Lush! Gott luktade den, bra gjorde den och funkade gjorde den. Kan ju återkomma om några duschar med vad jag tycker, kul iaf. 
 
Idag har jag ännu en två timmars mattelektion vid halv elva (Yes, jag är vid det här laget dödstrött på matte & skola) Men, inga sura miner för det, för ikväll ser jag Jurassic World med några friends från Grundskolan, Besties since 2005, eller nått. Skall bli väldigt kul, sen skall vi även ta en fika på Fröken Olsson innan, prata igenom allas olika linjer och gymnasieval nu när man ändå klarat ett år, hur allt står till i livet, om man ändrat favoriträtt och vilken lärare som är bäst, fint. 
Tyskt näsben thx 2 dad n grey eyes yo
skitliv | |
#1 - - N:

Snygg du är!

#2 - - N:

Snygg du är!

Upp