204. What does your smoothie bowl say about you?

Well Morning! Och vad rubriken lyder, passar ej denna bowl mig. Rosa? Jordgubbar? Sött? Naee, Och ni som har mig på Snapchat ( Feminist-hora ) behöver inte nämna att jag även välte ut den. I min säng, och fick som en rosa spya över en av mina vita kuddar, gôtt! 
 
Idag leker inte livet bara för att det är fredag och solen skiner samt endast ett kapitel kvar av matten. Utan skall även se ett av mina absoluta favoritband, The sounds vid hamnen här i Göteborg. Så om ni befinner er här över dagen eller kanske som jag har turen att bo här, dra dit! Så bra live. 
En banan, massor av hallon, stevia droppar & Soydryck *Mix mix*
Topping: Bovete, havrekli, hackad mandel, chiafrön samt färska jord-tjommar
Frukostar & sånt från mitt kök, skitliv | fredag, mat, morning, smoothie, smoothiebowl, sommar, vegan | |
#1 - - Beatrice Jakobsson - Fotografi:

Mums vad gott! :)

Upp