205. En Hellström - låt's kväll

Igår var det fredag, och den blev en sommarkväll jag länge kommer minnas. För efter att ha kommit hem, somnat och sedan i halv panik gjort mig extra snygg igen för att sedan dra in till stan igen, tog jag vagnen till Nora. Vi satt först vid köksbordet i hennes lägenhet och pratade om hur tvåan kommer bli, hur nyttigt man skall äta och pojkar, alltid pojkar tills vi sedan bestämde oss för att sitta ute på balkongen med utsikt över Majorna och stan. Efter några minuter kom Conny & Jesper och carpade sol med oss, tills vi tog en promenad ner till hamnen för att se The sounds live.
Vi stod längst fram, och Nora fick igång en hel publik (Kändes det som iaf) Alltid lika vacker och pepp
Mathilda fann oss i trängseln, tände en cigg, fick arga blickar av en förälder men var på tok för snygg för att bry sig
Efter spelningen (Som vart sjukt kul & bra) satte vi oss på en vagn bort till Röda sten. Och vissa var extra vackra och pussades mest hela tiden
Vi satte oss vid kajen, såg solen gå ner
Poserade, både med och utan trafikkonor
Jag och Nora <3
Vi fick besök av en and, som skrämde Mathilda till skratt & tårar
Sociala
Klättrade upp för ett berg in på en svartklubb, från Känn ingen sorg -filmen där Johnny hade sin lägenhet. Jag och Mathilda berättade för främlingar om hur vi köade i en vecka, Någon kände igen mig som Mens-Nea från Instagram en berusad man ville fota oss vid Älvsborgsbron och bad oss att le, vilket vi var för coola för. Livet kändes som en Håkan Hellström - låt, det var en bra kväll även fast vi blev utslängda av en vakt och sedan satt vid en kyrka tills solen gick upp igen.
Extra bra dagar, skitliv | |
#1 - - petronella :

fy tusan så fint!!!

#2 - - Anonym:

Vet du möjligtvis ngt ställe i gbg där
Man kan pierca sig utan att ha målsmans tillstånd? Känner för att vara lite rebell och trotsa mig själv och du känns som rätt person att fråga när man vill göra något som andra säger att man inte borde göra, tack för en bra blogg

Svar: åh coolt! Då är det la vänner och bekanta, som gör det hemma, själv (ej smart) eller så kan du ju gå runt och fråga, annars så vet jag tyvärr ej. Men var försiktig med sånt, skulle det vara en dålig studio eller liknande kan man råka få en välidgt ful piercing eller infektioner etc, och tack! lycka till
Linnea-Viktoria

Upp