207. #backazara en rosa frulle & Sommarprat

Okej okej, Go morra, om vi då ger mig en tanke åt det faktum att jag idag vaknade i ett blodbad till vita lakan och en mensvärk från hell även ta och ge några minuter till Zara Larssons blogg och senaste inlägg där hon skrivit något så så bra och viktigt, okej? 
 
Bra, klar? Så. 
Sitter nu 12:39, med en rosa frulle (Mycket udda för att vara Nea) och solbränd rygg i väntan på Clara Henrys / N1 Queen of mens's sommarprat i p1. Enda gången jag vrider till den kanalen, eller andra egentligen... Riktig mensig Tisdag, kul!! detta gillar vi. Mensar som sagt idag, och tillåter därför mig själv att skippa den sista mattelektionen innan provet imorrn och tänker tillbringa min dag halvt naken på altanen med sommarprat och Paper towns <--- Bok-tips!
 
 
Frukostar & sånt från mitt kök, skitliv | |
#1 - - Prietha:

Hur härligt låter inte det där?? Fattar inte riktigt vart man kan lyssna på sommarprat, vill ju lyssna när jag promenerar :( Hihi vill bara säga att i måndags så fick jag mens (!!!!!!!!) efter 8 månader utan, go mens och go fertilitet!

Svar: Ladda ner radio-appen, SR play eller nått..? Så finns allt möjligt där, himla bra! Åh vad skönt!! Efter 8 månader? U go girl! <3
Linnea-Viktoria

#2 - - Patricia:

Lät som om du skulle ha en riktigt bra dag trots allt:)

Upp