120. Monki wanties






Efter det perfekta köpet i form av ett par byxor från Monki i förra veckan, blev mina cravings större. Nu när det äntligen (hoppas det även håller i sig) är vår i mitt Göteborg behöver man det där lätta, snygga och nya. Här ↑ ser ni några få (väldigt få) utan mina wanties, älskar verkligen skorna, yes? dom skall bli mina inom kort! 
 
Idag hade jag förresten prov i Samhällskunskap, och jag klarade det sådär "I'm da fakking queen"-bra, kanon kändes det efteråt iallafall, så man får la hoppas, och belönas efter dessa ångestfyllda dagar fulla med plugg. Nu skall jag efter mys, lakrits ätande samt en massa skratt sätta mig och måla, lyssna på Beatrice Eli n eat some chocolate, q I can. 
skitliv | blackstyle, cool, fashion, göteborg, monki, outfit, pale, skor, style, vår | |
#1 - - Clin:

Åhh så fina saker. Älskade tröjan överst :D

#2 - - N:

Snyggt!

#3 - - Sara Navjord:

Men åh vilka snygga! Älskar monki ❤

Upp