128. Mitt hjärtas låga

För att nosa på linsen är ju så himla kul ↑
Lyckades fånga några bilder på denna lilla mens-råtta förut, Kevkev. Med en nyfikenhet för linsen samt någon typ av ADHD som gör det svårt att sitta still är jag nöjd, fastän man får hålla lite löst över ryggen så han fattar att det är dags att ta det lugnt i en sekund. Men men, idag är det lördag och jag har lovat min mor att stanna inne. En mor och dotter kväll, samt all den mat jag klarar av att äta, inte helt fel. Nu skall jag dra mig iväg och handla, auf wiedersehen hade gøtt. 
Foto, skitliv | canon, dagens, foto, godmorgon, kanin, kevkev, lördag, morgon, planer | |
#1 - - Malin ♔:

Åh vilken söt kanin ^_^

#2 - - Malin ♔:

Åh vilken söt kanin ^_^

#3 - - ❤ Ida - Foto:

Så fin kanin :)

- Tänkte bara påminna dig om tröstpriset som ligger uppe för dig som inte vann eller hann delta i tävlingen! :) -

#4 - - Ida - foto & häst:

men så söt! :D

Upp