130. Monday you bastard

Måndag som jag inte saknat dig, fastän jag bara har ett ämne samt en lektion idag stannar jag gärna hemma. Är för trött fastän jag faktiakt får sömn?? Antar att det är pga allt hets om nationella-proven. Liksom, SLUTA STRESSA MIG OCH KALLA MIG VUXEN, JAG ÄR NÄSTAN FORTFARANDE ETT BARN SOM ÄTER JORDNÖTSSMÖR UR BURKEN OCH ÄLSKAR HIGH SCHOOL MUSICAL FÖR I HELL!? DÖR. Men men, Har iaf sovmorgon denna måndag (och alla andra måndagar duuh) , vilket är helt okej. Krossade rädslor samt ångest med en chia n havregryns'Gröt toppad med jordnötssmör, kardemumma och blåbär förut. Sjukt gott. Sen senare idag kommer jag möjligen hem med ett par nya skor. Nike NIKE NiKe. Vilket jag förtjänar, "Treat yo self" 
skitliv | dagens, foto, me, måndag, planer | |
#1 - - Clin:

Jobbigt med trötthet. Hoppas du känner dig piggare snart Solen kanske kan hjälpa dig ;)

#2 - - Skogsraah ☾:

Åh, nationella proven är inte kul... Kommer ihåg pressen man kände. Men du fixar det säkert! :)

Upp