131. Smoothie-fylla m mens och min hylla

Jag är egentligen ej såhär uttråkad ↑
Har förutom att posta bilder på min nakna överkropp på sociala-medier som Tumblr samt druckit två smoothies har jag valt mitt ämne inför Sv np - muntliga. MENS! Ämnet mens, ur andras ögon, hur det ses i samhället, ett ord med tabu. Coolt va? Hade en himla ångest inför just det här, mutliga nationella fakking prov. Men nu har jag ett ämne, något som står mig varmt om hjärtat, ett favorit samtalsämne då vi sitter runt borden i bamba. 
 
Min tisdag blev så mycket bättre än vad jag tidigare denna morgon någonsin vågat tro, beröm av ett lärare i matte, ett samhälls prov tillbaks med nästan det högsta i betyg och sen mens, fan vad jag älskar mens. Sen ikväll blir det kanske ensam tid, precis som anders timell, eller så kommer en såkallad pojkvän över och kramas, sånt behövs ju bara ibland.
skitliv | dagens, feminsim, me, mens, photo, such tumblr, tisdag | |
#1 - - Mie Evnice:

Bra ämne!

#2 - - Amanda Jona [SPONTAN]:

Lycka till på nationella! :)

Upp