136. New in: Nike W PRIORITY MID GS

Uppmärksamma min karlavagn ↑ made by me the bild&form estet
Varför ha söndagsångest när man kan få materiell lycka i form av ett par nya Nike's. Just nu även betalda av min kära mor tills jag gör något dumt, vilket när det gäller mig är snart, väldigt snart. Har så länge velat ha ett par, just för att det är ett par väldigt bra skor, även för att dom är så snygga + Nike, alla älskar Nike. Just dessa är Nike W priority Mid GS. Och kan nog bara säga att såhär långt så ÄLSKAR jag dem, påminner om skor man hade som barn, fötterna liksom ryms som i ett par tofflor. 
Foto, Outfits Saker & nya ting, skitliv | adidas, canon, foto, mode, newin, nike, outfit, skor | |
#1 - - Celine:

Så snygga skor!

#2 - - Amanda CL:

vita skor är snyggt :D

Sv: Tack :D

#3 - - Anita:

Sååå snygga :D

#4 - - Life of Johanna:

Snygga skor!

#5 - - Kajsa-Stina:

Så himla snygga! Tycker vita skor är så snyggt då jag tycker det ser fräscht och stilrent ut på något vis hihi! Enda nackdelen är att dem lätt blir skitiga (iallafall när jag använder dom haha) men får försöka hålla mig till torrare vägar så dom håller sig fina :)<3

#6 - - Skogsraah ☾:

Skönt med nya skor :) Fräscha!

sv: Ja men eller hur!

#7 - - Sara Navjord:

Åh vad snygga! Älskar de :)

#8 - - Emma:

Alltså vad sjutton skulle jag ta mig till utan dina peppande ord??
Jag älskar dig så mycket min kära vän!! All kärlek till dig!<3

#9 - - Linnea:

Tack så mycket för kommentaren på bloggen! Så sjukt snygga skor. Jag hade själv kunna tänka mig att ha ett par :)

#10 - - Kimmey ~ Kung varje dag:

Snygga :)

#11 - - linda:

snygga skor!

#12 - - FrökenTV, bloggen om tv och film:

snygga

#13 - - Ida - foto & häst:

så himla snygga! :D

#14 - - Mie Evnice:

Shit vad snygga!

Upp