141. artwork in progress

Inte så värst mycket än, inte så värst snyggt. Kanske det fina med konsten, den är okej fastän den ej är perfekt. Började på denna dam, alien, hen sak? Då jag faktiskt köpte massa nytt och fick känslan för att måla igen. Satte mig efter frukost precis innan jag for iväg till skolan i fredags, känns bra att ha grunden till något, något som efter ett par timmars jobb kan bli bra. Målar ni något, eller håller på med annat kreativt? Tell me.
 
Denna helg har jag stängt in mig, ifrån alla nära. Åt kvinnofrukost med min mor, hennes vänninna + dotter, vilket var kul. Krossade ångest med att äta två mackor?? vilket jag inte ätit på sådär flera år. Det var gott, fler mackor pls. 
Konstig konst, skitliv | akrylansikte, akrylfärg, akrylmålning, art, artwork, artworkinprogress, konst, zuzweitart | |
#1 - - Prietha:

Mackor i määäängder är ju helt underbart, önskar jag kunde leva på rostade mackor med keso och ägg

Svar: Ja men verkligen, som en helt ny värld öppnats igen<33 omnomnom
Linnea-Viktoria

#2 - - S A N N A ♥:

Åh vad duktig du är!

#3 - - Beatrice Jakobsson - Fotograf :

Vad duktig du är! :)

#4 - - Anna:

Grymt snyggt! Verkligen duktig.
Svar: Ja, det håller jag med om :)

Svar: Tack tack tack! :)
Linnea-Viktoria

#5 - - Ida - foto & häst:

men så duktig du är! superfint :'D

Svar: Åh tack fina du! :)
Linnea-Viktoria

Upp