129. kolhydrater & en pre-workout

Efter ett inlägg från en blogg som spridit sig, där hen skrev så bra om just kolhydrater (en av mina största rädslor) gav jag mig själv utmaningen att testa, smaka och våga äta. Så med en bra bok, kaffe m Oatly's iKaffe försöker jag mig nu på en pumpa fullkorns - macka? w kanel on top. Samt en nana, mango & spinat smoothie, perfekt innan träning. 
Kolhydrater är ett måste för alla, det ingår. Men för just mig som tränar så mycket som jag gör är det verkligen ett måste om jag vill orka. So, let's do this, Kom igen Nea! 
Frukostar & sånt från mitt kök, Psykiskt förkyld, skitliv | 2015, anorexia, food, healthy, hälsa, mat, matblogg, preworkout, träning, ätstörningar | |
#1 - - Prietha:

Kom igen Nea! Kolhydrater är hjärnans bästa vän och du kommer känna hur mycket mer du orkar när du äter dom :D

#2 - - Amanda Jona [SPONTAN]:

Heja dig! :)

#3 - - Anonym:

Du är så bäst!!! Hoppas det går bättre med maten snart

Svar: TACK<3 Ja, verkligen. En dag så!
Linnea-Viktoria

Upp