180. Jag ljuger för dåligt kan inte se svår ut

Har spelat Maggio på varenda promenad hem ifrån stan, varje springtur med för trötta ben och efter dom misslyckade Nationella i matte (Allt för att lätta det hela). Har varit en stressig vecka, fast har egentligen inte haft så mycket att göra, men det fina vädret fick en att skita i den där tavlan som behövde målas och uppsatsen som vägrade skirva sig själv, så det var vad jag gjorde i natt, stress-plugga.
Imorgon kväll spelar även just Veronica Maggio på Liseberg, något jag längtat efter sådär as mycket, något jag även behöver, något som kan dra igång sommaren på riktigt och få tröttheten att försvinna. Dock, kom jag även på igår att jag inte har någon att gå med, Men men, kommer inte bli min första spelning som jag drar på själv och plötsligt hittar någon att dansa bort verkligheten med. 
skitliv | |
#1 - - Anna sun:

hej fantastisk blogg! ska också på maggio imorgon vi kanske ses där. ta hand om dig. kram

Svar: Åh va kul, och tack! Vi kanske ses ja! :)
Linnea-Viktoria

Upp