181. Fredag med en arm snett bakom huvudet

God morgon! Såhär ↓↓↓ ser jag ut idag (som så många andra dagar då jag trött och en aning stelt poserar med armen över huvudet och en liten lutning på huvudet, fint.) Idag har jag en lektion, eller lektion kan man inte direkt kalla det då det är ännu ett Nationella, mitt sista för tvåan faktiskt. Och det är inget mindre än muntan i Matte... Mitt absoluta favorit ämne *host host* Nope, fyfan. 
Alltså vad är egentligen grejen med att alla kids med musiksmak för indie-pop alltid ALLTID, lägger sin ena arm snett bakom huvudet samt försöker se sådär svåra ut som hen bara kan och allt slutar med att du bara ser arg ut men lite lite snygg så folk som träffar dig för sin första gång inte vågar säga hej för dem tror du är en riktig bitch (story of my life) Men men,
Ikväll spelar ju Maggio, och jag kanske väljer att finna ett gäng att dansa med, eller gör valet att ringa min mor och gör kvällen till en mor & dotter-tid. Eller så kan jag också sitta med knäna över min pojkväns ben på en spårvagn hem och inte dansa till toner av bra musik samt välrdens vackraste kvinna. Jag vet inte än för just nu dricker jag min tredje latte med benen hängades från sängkanten och ett mående som mest går ner sig. 
skitliv | |
#1 - - FrökenTV, bloggen om tv och film:

fin bild

Svar: thx :)
Linnea-Viktoria

Upp