182. Shopping away all the sunday-sadness

Imorgon börjar den sista riktiga veckan i ettan, för på fredag sätts betygen och sen kan man bara hoppas på det bästa samt påbörja ett sommarlov med sommarskola eller ej (Oh tja skol-stress & betygs-ångest) Något som alltid kan lätta den typ av ångest är med shopping och matieriell-lycka. Och något jag känner skulle passa just för denna sommar då jag äntligen har någon typ av självförtroende är ett par "mom-jeans" & crop tops, samt någon nice hatt för att skymma alla snubbiga snubbar med sin jävla makt.
Wanties from BIKBOK
 Wanties från H&M
Men, nu skall jag göra ett försök med de sista skoluppgifter jag har för denna termin samt smälta den pizza som ligger och göttar sig i min magsäck och inte känna minsta ångest över det då pizza är livet, pizza är bra. Puss, n löve. Btw, den cop topen, ett måste. 
Outfits Saker & nya ting, skitliv | bikbok, h&m, style, wanties | |
#1 - - linah:

omg älskar ''not your girl'' linnet:D!
sv; haha förstår inte heller..skulle aldrig klara av att springa gbgvarvet, men sen så gillar jag inte ens att springa heller. xd
det förklarar ju en del haha

#2 - - Netti:

Vilka snygga plagg och dessa jeans har jag också spanat in :-D

#3 - - MALIN:

Det finns så läckra grejer ute i butikerna nu! Det gäller att hålla i pengarna :)

#4 - - ronja:

så snyggt!

#5 - - Ztinas - Motivation att följa dina drömmar:

Jag tycker den gröna toppen från bikbok är så sjukt snygg!! :)

#6 - - Prietha:

Kämpa sista veckan nu! https://s-media-cache-ak0.pinimg.com/736x/0e/c0/9a/0ec09ae1aa0219ffdd962421867dcdef.jpg (det är ingen myskolänk utan en bild, titta och läs om och om igen!!)

Svar: Alltså den bilden var så bra, tack tack tack <3
Linnea-Viktoria

Upp