183. Med min hand i hans och pussar då ingen såg

Nej men hej, från "Lägger-halva-håret-i-ansiktet-club-för-att-jag-är-sjuk-och-ful" Eller nej, är aldrig ful, men sjuk det börjar jag lagom bli sådär två-tre veckor tills sommarlov, gött. Låg vaken tills halv fyra inatt, men haft en bra dag ändå. Sista form-lektionen för ettan som jag smet ifrån för tidigt för att kunna få åka den där trettiotvå minuter långa bussresan hem till lilla dalen med min hand i hans och pussar då ingen såg. 
Tönigt jag vet, men är fortfarande sådär pinsamt jävla kär. Skall förresten även nu gå på promenix med den där som jag är sådär töntigt kär i och prata om en bal vi kanske eller kanske inte går på, om en sommar som snart kommer och om vilken pizzeria som är bäst. 
skitliv | dagens, måndag, planer, sjuk, töntig och kär | |
#1 - - Ztinas - Motivation att följa dina drömmar:

Härliga bilder!
sv; Gud vad kul att du gillar det! Tack så mycket :)

Upp